.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
" بعیداست احمدی نژادومشایی،پوتین ومدودف شوند‌"

البرز نوشت:

محمدحسین صفار هرندی در نشست گفتمان امام و انقلاب اسلامی در فرهنگسرای استاد فرشچیان اصفهان در پاسخ به این سوال که: چقدر احتمال دارد که احمدی نژاد رئیس جمهور برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم روی اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر خود سرمایه گذاری کند و سناریوی پوتین - مدودف را در پیش بگیرد؟گفت: مشایی قرار بود در دولت دهم معاون اول رییس جمهوری شود اما مقام معظم رهبری صلاحیت وی را در این سمت رد کردند و احمدی نژاد گرچه با تاخیر وی را از این سمت برداشت اما به فرمایش مقام معظم رهبری تمکین کرد.

او فزود: بعید می دانم شخص رییس جمهوری مترصد جایگاهی بالاتر از این برای مشایی باشد اما به هرحال کسانی که به دنبال تحقق چنین موضوعی هستند باید پنبه را از گوش خود بیرون کنند.
وزیر پیشین ارشاددر باره اختلاف خود با مشایی گفت: اختلاف من با وی سر همان منعی بود که پس از مدتی از ناحیه مقام معظم رهبری به رییس جمهوری ابلاغ شد و من یکی از قربانیان این راه بودم اما خوشحالم که مشایی جایگاهی را که منع شده بود؛ تصدی نکرد.

او همچنین اذعان کرد دولت احمدی نژاد اشتباهاتی مرتکب شده اما برغم این اشتباهات نمره قابل قبولی گرفته است.

صفارهرندی تصریح کرد: اما کارهای متفاوتی نیز دیده می شود که بخشی از آن متاثر ازباری به هرجهت عمل کردن است و می تواند به راه اندازی یک امر آنی و دفعی منجر شود که مثلا به فلانی چون در آثار نقاشی و عکس خود نماینده یک نگاه توحیدی است 100 یا 200 میلیون پرداخت می شود.

وزیر پیشین ارشاد همچنین از عکس یادگاری مشایی و هدیه تهرانی - بدون نام بردن از انها - انتقاد کرد و گفت اینکه یک مدیر مشهور دولتی کنار یک خانم هنرپیشه عکس یادگاری بگیرد ؛ نمی تواند تجلی شعار دولت در عدالت و آزادی باشد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.